Apkopes komplekts ar hloru, baseiniem ar lielu filtru
Modelis: set-5441003-4731114

Apkopes komplekts ar hloru, baseiniem ar lielu filtru

€ 281.00
Cenas ir spēkā bez piegādes maksas
Piegādes laiks
Produktam var būt nedaudz atšķirīgs piegriezums vai krāsa no attēlā redzamās.

Apkopes komplekts ar hloru baseiniem ar lielu filtru (smilšu filtru).

Šajā komplektā ir viss nepieciešamais, lai uzturētu tīru ūdeni.

Komplektā ietilpst:

  1. Pretaļģu līdzeklis burbuļvannām Desalgine Jet, 5 l
  2. Ātri šķīstošās hlora tabletes Chloriklar, 5 kg
  3. Lēni šķīstošas hlora tabletes Chlorilong Classic 250, 5 kg
  4. Ūdens dzidrinātājs Superflock, 1 kg
  5. pH regulators pH-mīnus, 6 kg

Baseina ūdens apkopes soļi:

  1. Pirms ūdens ielaišanas baseinā, tā sienas jāapsmērē ar pretaļģu līdzekli - Desalgine Jet.
  2. Pievienojiet ūdeni.
  3. Pārbaudiet ūdeni ar ūdens pH/Cl testeri.
  4. Veiciet ūdens hlora šoku, izmantojot Chloriklar.
  5. Apmēram dienu vēlāk mēs izmantojam Superflock.
  6. Izmantojiet Chlorilong apkopes dezinfekcijai — pēc nepieciešamības, pēc ūdens testēšanas. Pirms Chlorilong lietošanas vienmēr iesakām pielāgot ūdens pH līmeni un izmērīt Cl līmeni, lai nodrošinātu dezinfekcijas efektivitāti un pareizu brīvā hlora daudzumu ūdenī.
  7. Ja ūdens pH rādītāji ir pārāk augsti, mēs izmantojam pH-mīnus rīku.

Ieteicamais ūdens pH līmenis dezinfekcijas efektivitātes nodrošināšanai: 7,0–7,4. Ūdens pārbaudei iesakām iegādāties pH/Cl ūdens testeri.

 

UZMANĪBU! Norijot, produkti ir kaitīgi veselībai. Nopietni bojā acis. Nopietni ietekmē elpošanas ceļus. Ļoti toksisks ūdens organismiem, izraisa ilgtermiņa izmaiņas. Saskare ar skābi izdala toksiskas gāzes.

Brīdinājums!: Nelietot kopā ar citām ķīmiskām vielām. Var izdalīt bīstamu hlora gāzi. Pēc lietošanas rūpīgi nomazgāt rokas. Obligāti jāievēro darba drošības un veselības aizsardzības, kā arī atkritumu apsaimniekošanas pasākumi, kas norādīti uz etiķetes un drošības datu lapā.
Lietojiet biocīdos produktus droši. Pirms lietošanas vienmēr izlasiet etiķeti un produkta informāciju.

Uzglabāšanas apstākļi: uzglabāt vēsā vietā, bet ne zem nulles temperatūras. Iepakojumam jābūt cieši noslēgtam, bērniem nepieejamā vietā, sargāt no tiešiem saules stariem.

Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.

Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.

Piegāde vienmēr ir pieejama.

Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.

Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.

Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.

Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.

Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.

NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.


Mājas piegādes cenas

Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.

Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).

Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.

Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.

 

Preču savākšana

Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.

Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.

Preču atgriešana

Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.

Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:

1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.

2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.

3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]

NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.

Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.

Saistītā prece

Līdzīgi produkti